Μπορεί αγωνιστικά το ενδιαφέρον να είναι τεράστιο και να υπάρχει μεγάλη αγωνία για την εξέλιξη σε κορυφή και ουρά, ωστόσο η Σούπερ Λιγκ 2 υστερεί σημαντικά σε εμπορικότητα, διαφημιστικά έσοδα, αλλά και ανταγωνιστικά τμήματα μάρκετινγκ, όπως συμβαίνει σε αντίστοιχα πρωταθλήματα της Ευρώπης.
Οι δυσκολίες, που προέκυψαν με την καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος, λόγω της έλλειψης τηλεοπτικής στέγης, ελέω κορονοϊού και συνάμα της οικονομικής δυσπραγίας, οδηγούν πατρινές επιχειρήσεις να μην στέκονται στο πλευρό της ομάδας.
Στο σορτσάκι υπάρχει η μοναδική χορηγία Πατρινής επιχείρησης, η οποία αποφέρει κάποια έσοδα. Ο λόγος για τα πρατήρια ΕΤΕΚΑ του Ντίνου Στάικου. Σε κοτζάμ Πάτρα είναι η μοναδική επιχείρηση που έβαλε το χέρι στην τσέπη και μπήκε χορηγός στην επίσημη ενδυμασία της ομάδας.
Kαι μιλάμε για την Παναχαϊκή η οποία είναι το βαρύ όνομα της κατηγορίας και η οποία καταγράφει τα υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης στις αναμετρήσεις της. Σίγουρα υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση της έναρξης του πρωταθλήματος, όπως και τα συνεχόμενα lockodown, αλλά η ουσία είναι ότι στη φανέλα της Παναχαϊκής, είναι δύο εταιρίες εκτός Πατρών (Κινητά Λατομεία-ΤΕΚΑΛ) και αυτό από μόνο του λέει πολλά.