Μετά την προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη συμβούλου με στόχο την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), ευρύτερα γνωστή ως Υπερταμείο, προχωρεί στην ανάθεση επικαιροποίησης της μελέτης που είχε γίνει προ τριών ετών και για τα υπόλοιπα 22 περιφερειακά αεροδρόμια, προκειμένου να αξιολογήσει τις προοπτικές αξιοποίησής τους με το πολιτικό αεροδρόμιο του Αράξου να είναι μεταξύ των πρώτων στη λίστα της παραχώρησης.
Τα 22 αεροδρόμια έχουν ήδη από το 2019 κατηγοριοποιηθεί, με βάση την επιβατική κίνηση και το δυνητικό επενδυτικό ενδιαφέρον, σε τρεις ομάδες ή clusters.
Η πρώτη ομάδα είναι αυτή με αεροδρόμια που έχουν πάνω από 100.000 επιβάτες ετησίως, και αυτά βρίσκονται στην Κάρπαθο, στη Χίο, στην Καλαμάτα, στην Αλεξανδρούπολη και στον Αραξο.
Η δεύτερη περιλαμβάνει τα αεροδρόμια με ετήσια επιβατική κίνηση μεταξύ 30.000 και 100.000 ατόμων, τα οποία βρίσκονται στη Λήμνο, στα Ιωάννινα, στη Μήλο, στη Νάξο, στην Πάρο, στην Ικαρία και στα Κύθηρα.
Τέλος, η τρίτη κατηγορία, για την οποία το επενδυτικό ενδιαφέρον εκτιμάται ανύπαρκτο, απαρτίζεται από τα αεροδρόμια σε Λέρο, Σητεία, Νέα Αγχίαλο, Κάλυμνο, Σκύρο, Σύρο, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσο και Κοζάνη.
Να σημειωθεί ότι για κάποια δεν υπάρχει οικονομικό νόημα λόγω της χαμηλής κίνησης, ενώ άλλα εξ αυτών «φιλοξενούν» καίριες υποδομές της Πολεμικής Αεροπορίας (Λήμνος, Σκύρος).